Reggeli - Aranybarna tócsni

Reggeli - Aranybarna tócsni

 

A SZÉNHIDRÁT MENNYISÉGE ADAGONKÉNT: 18 G

4 FŐRE/ELKÉSZÍTÉSI IDŐ: 10 PERC/ SÜTÉSI IDŐ: 25 PERC

A tócsni a világ minden táján megtalálható, sok különféle hozzávalóval, például hagymával, fokhagymával és tojással egészülhet k, és olyan feltételekkel fogyasztják, mint alma, húsfélék, tejföl, vagy akár a kaviár, a földrajzi elhelyezkedéstől függően.

 

0,22 kg meghámozott, lereszelt, leöblített és konyharuhán leszárított russet burgonya
4 apróra vágott vöröshagyma
1 teáskanál extraszűz olívaolaj
1 teáskanál apróra vágott friss kakukkfű
Tengeri só
Frissen őrölt fekete bors
Letapadást gátló főzőspray
1 csésze édesítetlen almaszósz

 

1. Tegyük a burgonyát, a hagymát, az olajat és a kakukkfüvet nagyobb tálba, és keverjük össze.


2. Bőségesen sózzuk, borsozzuk a burgonyás keveréket.


3, Tegyünk nagy serpenyőt a tűzre közepes lángon, és vékonyan olajozzuk ki a főzőspray-vel.


4. Kanalazzunk kb. 1/4 csésze burgonyás keveréket, összesen adagot egyszerre a serpenyőbe, és nyomkodjuk le egy spatulával.


5. Addig süssük, amíg az alja aranybarna és szilárd nem lesz (kb.5-7 perc), majd fordítsuk meg. Süssük addig, amíg a másik oldal is aranybarna nem lesz, és a tócsni teljesen átsül, további (kb. 5 perc).


6. Szedjük tálra a tócsnikat, és ismételjük az eljárást a maradék keverékkel.


7. Tálaljuk almaszósszal.

 


Kalóriatartalom adagonként: 106 kcal; teljes zsírtartalom: 3 g; koleszterin: 0 mg; nátrium: 6 mg; teljes szénhidráttartalom: 18 g; cukor: 7 g; rost: 2 g; fehérje: 1 g

 

 

blog comments powered by Disqus